Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (12)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мисик В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Горбаль Н. І. 
Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, В. М. Мисик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 769. - С. 345-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_769_52
Надано пропозиції щодо формування ключових характеристик та атрибутів оновленого бренду України, визначення комунікаційних каналів для розповсюдження інформації про нього та відповідальних органів для контролю за його впровадженням.
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.461 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Мисик В. М. 
Специфіка виконання туристичних формальностей при здійсненні міжнародної діяльності [Електронний ресурс] / В. М. Мисик, Х. С. Передало // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 776. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_776_11
Зазначено, що сьогодні будь-яка туристична діяльність супроводжується низкою туристичних формальностей, які стосуються як туристичної фірми, так і безпосередньо самого туриста. Зокрема, для туристів виконання туристичних формальностей полягає в одержанні закордонного паспорта, здійсненні за потребою туру вакцинації тощо. Для туристичної фірми - це процедури одержання ліцензій і сертифікатів на ведення туристичної діяльності, розташування клієнтів у готелі, одержання ними віз тощо. Досліджено сутність трактування поняття "туристичні формальності" та наведено власне розуміння цієї категорії, конкретизовано специфіку виконання туристичних формальностей у процесі розроблення та реалізації міжнародного туру. Виявлено проблеми виконання туристичних формальностей вітчизняними туристичними організаціями та запропоновано низку заходів щодо їх вирішення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.805 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мисик В. М. 
Типологія івентів як об’єктів івент-менеджменту [Електронний ресурс] / В. М. Мисик // Бізнес Інформ. - 2020. - № 8. - С. 203-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_8_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.846 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мисик В. М. 
Сутність та характеристика івент-менеджменту в системі управління підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Мисик // Причорноморські економічні студії. - 2020. - Вип. 50(1). - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2020_50(1)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мисик В. М. 
Концептуальна модель побудови і використання івент-менеджменту в управлінні підприємством [Електронний ресурс] / В. М. Мисик // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - Vol. 2, numb. 1. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2020_2_1_6
Сформовано та досліджено концептуальну модель побудови та використання івент-менеджменту (ІМ) в управлінні підприємством. Розкрито сутність складових елементів моделі, здійснено їх опис. Розроблена концептуальна модель побудови і використання ІМ в управлінні підприємством надає змогу суб'єктам ІМ і керівникам підприємств ідентифікувати необхідне ресурсне забезпечення, цілі, інструментарій, політику, правила, процедури, індикатори, критерії тощо для ефективнішої реалізації івент-заходів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.866 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Мисик В. М. 
Чинники побудови і розвитку івент-менеджменту [Електронний ресурс] / В. М. Мисик // Інтелект XXI. - 2020. - № 3. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2020_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 471.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Мисик В. М. 
Вітчизняний та зарубіжний досвід формування і розвитку івент менеджменту [Електронний ресурс] / В. М. Мисик // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2021. - Vol. 3, numb. 1. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2021_3_1_6
Досліджено вітчизняний і зарубіжний досвід щодо особливостей формування та розвитку івент-менеджменту (ІМ) та івент-індустрії загалом (ІІ). Розглянуто особливості історичного ракурсу розвитку ІМ. Охарактеризовано стан світового ринку ІІ та здійснено порівняльний аналіз із його станом на вітчизняних теренах. Досліджено зміни ІІ під впливом COVID-19. Розглянуто основні проблеми ІІ та проаналізовано перспективи подальшого розвитку ІМ в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.747 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського